Tausta

lauantai 26. toukokuuta 2012

Picfic: Come and save me

Jeejee, minä se taas täällä postailen! ;3
Tuli tehtyä tohon edelliseen kuvatarinaan toinen osa. ;) Anteeks
ihan hirveesti kuvien kökkönen laatu, mun piti ottaa noi kuvat aika
nopeesti kun itikat meinas syyä mut iltapalaks... B---D


Amanda: Huoh...Mitä jos hän ei tulekaan? :/

Amanda: *repii hermostuneesti lehteä* Travon lupasi tulla tänne illalla...

Amanda: *kuulee yhtäkkiä askeleiden ääniä*

Travon: Hei.

Travon: Pahoitteluni myöhästymisestä, minulla oli hieman töitä tehtävänä.

Amanda: Ai, hei! Kiva kun tulit. c:

Amanda: Nyt voimme varmaan lähteä kävelylle. :)


Hetkeä myöhemmin...

Amanda: Tuota...M-miten päiväsi on mennyt?

Travon: Mmm...Melko tavallisesti. Päätä on vähän särkenyt, mutta ei sen ihmeempää...

Amanda: Ihanko totta? Minullakin on ollut päänsärkyä, vaikka......

Amanda: *kompastuu yhtäkkiä oksaan*

Amanda: *ja kaatuu kumoon* Ääh! >///<

Travon: ...No en ihmettele yhtään että sinuakin sattuu päähän, jos sinä kerran tuollaisia voltteja vetelet... ;'D

Amanda: ... Saanko vajota maan alle?

Travon: Kuule, minun elämäni olisi erittäin tylsä jos tuo olisi nolointa mitä olen nähnyt.

Travon: Joten nousehan ylös. *ojentaa kätensä*

Amanda: H-hyvä on...

Amanda: Aih! Minun nilkkaani sattuu...!

Amanda: Se varmaan nyrjähti samalla...

Travon: *naurahtaa* Tästä tulikin sitten kantoreissu...
Amanda: K-kantoreissu...? O.O


Travon: Niin, kirjaimellisesti.  *nostaa tytön*

Amanda: APUA, et sinä minua jaksa kantaa!!

Travon: Älä viitsi, jaksan kantaa vaikka kuormallisen itseänikin suurempia kiviä.

Amanda: ...No tuo oli hämmentävää...

Travon: Sanopa suoraan, mikä minussa ei olisi hämmentävää.

Amanda: *ajattelee* Se että sinä olet hirmuisen komea... ._______.

Jälleen pari minuuttia myöhemmin...

Travon: Noh, me olemme nyt takaisin kotipihalla.

Amanda: *laskeutuu alas*

Amanda: K-kiitos paljon "kyydistä". Ilman sinua olisin varmaan kuollut tuonne metsään.

Travon: ...Sitä minäkin epäilen...

Amanda: Mitä sanot, otetaanko huomenna uusiksi niin, että ehtisimme kävellä vähän pidemmälle? :)

Travon: Huominen minulle ei käy... *kävelee lähemmäs*

Travon: ...mutta heti, kun olet saanut jalkasi parannettua...

Travon: ...ehkä voisimmekin.

Amanda: ♥♥♥ !!! O______O

Anteeks oikeesti kun tästä tuli nyt vähän tällanen
tyhmä. ;__;  Itikat söi mut totaalisesti, naapurit varmaan tunsi myötähäpeää kun näki mut huutamassa hyttysille. Joojoo, raivosin niille ötököille ääneen, vaikka mä olin yksin. :D Mutta toivottavasti edes te tykkäsitte tästä KT:sta! Toivon sitä tosi paljon!

Ja olin siis ihan älyttömän äimistynyt kun edelliseen postaukseen tuli niin
taivaallisen paljon kommentteja!! ♥ Te ootte niin ihania, saatte tosi hyvälle tuulelle! c:: Kiitos siitä!

  Kommentit olisivat tosi tervetulleita!

34 kommenttia:

  1. MÄ ARVASIN, ETTÄ NÄIN VIELÄ KÄY ♥ Kuolin taas, kun Travon kantoi Amandaa ^~~^ Ähähähähähä, sä oot hyvä tekemään näitä Kuvatarinoita, toisin kuin minä -__-'
    Hihi, odotan taas innolla jatkoa ! ^3^

    VastaaPoista
  2. Mäki aina huudan hyttysille ääneen vaikka oon yksin :DD! Ja mun mielstä tää oli tosi hyväjatkoa pián <3<3

    http://mylittlepullip.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Nonnii hyvä Travonn, se on herrasmiäs;D♥ Jatka vielä näin, nää kuvatarinat on mahtavia♥ Mää ootan jatkoa tälle;;)

    VastaaPoista
  4. Nyt Travonki alkaa ymmärtää... ;D ♥

    VastaaPoista
  5. Ihana! Kuvien laatu on ihan taivaallinen ja kaikkee! Jatka pian!!!!
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Awwww ihana. Travon on niin söötti :D khihihi, koko ajan ootan millon ne pusssaaaaaa xd joo mut tosi hyvä, kuvien laadutki on ihunat :3

    VastaaPoista
  7. Maailman ihanin tarina 4 ever!! Kuvie laatu on taivaallinen. Jatkoa piaan!

    VastaaPoista
  8. Moottinen: Eheheee, kiitos hirmuisesti, kiva kun tykkäsit! ^^
    Elina Keto: Se näyttää olevan yleistä. :D Ja kiitos! :3
    Jonsu: Hihii kiitti kauheesti! Alkaa se juu jotain oppia. :DD
    Corppu: Heh, no joo. n_____n
    Cherry: Oii kiitos! ♥
    Siiri ja Salla: Kiitus paljon! ♥
    Shiro: Onhan se kyllä aika söötti. :DDDD Kiitos sullekin! ^^
    Ansku: Kiitosss! ♥
    lilachic♥: KIITOS! ^w^

    VastaaPoista
  9. .... no nyt mä kyllä kuolin totaalisesti :__: Travon on niiiiin ihaanaaa saanks pöllii sen? >.<

    Noi asennot ja replat ja kuvien laatu jaja... kaikki oli täydellistä! nwn

    + Toi Travon on kyllä kunnon herrasmies! :3
    ++ Päätin että haluun oman Travonin, joten meille kyllä joskus muuttaa vielä Taeyang Ama n__n

    VastaaPoista
  10. Et ole ainoa itikoille räyhääjä vaikka yleinsä minun raivon kohteena ovat pöydät, tuolit, kaukosäätimet ja limsapullot yms. n__n' Ihana Kt tykkäsin hirveenä ~

    VastaaPoista
  11. Iiiiiiiihhhhh <3 nyt mä kuolin! Travon on niiiin komeeee! Mä haluun tae aman <3333

    VastaaPoista
  12. Sun kuvatarinat on aina huippuhyvii ja kuvat superlaadukkaita. Osaisinpa mäkin tehdä tommosia.

    http://mammamiiau.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. I-H-A-N-A! Mä niin lovetan Travonia!! Hyvä KT. ♥

    VastaaPoista
  14. Kiivaa :D Kiva ku muilla on jotain 3000 lukijaa-> minulla, 10 mut on seki ny jotai ^^ Tarina oli ehkä hieman tylsähkö, mutta kuvat saivat tosi hyvälle tuulelle, koska mä en saa tollasiks mun kuvia O.o Mil ohjelmal sä muokkaat oikein? :| Tai sit se johtuu kuvien siirrosta koneelle, siin vaihees kuvien laatu alkaa 'kusee' >.< Sori kielenkäyttö mut raivostuttavaa :| Juu, eipä muuta. Heihei!

    VastaaPoista
  15. Aivan IHANA ja KAWAIII!!!! En oo kyll monia kuvatarinoita lukenu mutt tää oli yksinkertasesti täydellinen!!!<3^w^

    VastaaPoista
  16. Ööwöwöwöwööwö Travooooon~
    Jep, tätä pitää joka postauksessa hehkuttaa -__- Son vaan niin täydellinen~ ^^
    Saat varmaan varkaito kotiisi yöllä >B>

    VastaaPoista
  17. Ihana tarina!! Jatkoa n__n


    Dollworldx.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Wohoo, jes. :D
    Siinä kohassa missä Amanda nyrjäytti nilkkansa, olin sillei "jes!!" (älä käsitä väärin, en toki toivo Amandan loukkaantuvan :'D), nyt Travon saa kantaa sen kotiin. ♥ Ja näin kävikin, olen very happy! ♥
    Että sellasta, tykkäsin siis. ^w^
    En osaa kirjoittaa järkeviä kommentteja, mutta blaah, ihan sama. ^w^
    P.S. Tykkään Travonin asusta erittäin paljon~! ♥

    VastaaPoista
  19. Oiiii, kiitos tosi paljon kaikille kommaajille! ^^ Te saatte kyllä hymyn huulille. :3

    VastaaPoista
  20. Oiiii, ihana tää kuvatarina taas, pian jälleen jatkoa kiitooos~ owo

    Nukkeblogini~ http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  21. Aaaawwwwsss♥ Kuinka söpöjä noi kaks voikaan olla?! :::D

    VastaaPoista
  22. Joo tota mun ei taas pitäis ollenkaan mielialojeni takia kommata, mutta... Tää on mun suosikkiblogi, ja toivottavasti sää ymmärrät...
    Mutta aivan kertakaikkisen ihana tarina ja.. Taian julkasta tän anonyyminä... Emmäävaan..

    VastaaPoista
  23. Niin ihana tuo kuvatarina ♥ Miten sä keksit aina tollassia toppen kuvatarinoita, kun mun pää lyö aina ihan tyhjää x__)
    Laatukin oli taas aivan kertakaikkisen upeaa, ja kuvakulmat.. aah :---3
    Tää on yhtiä parhaimpia blogeja mitä tiedän~ nwn

    Liityttehän pullip-blogini lukijoiksi? ((:
    http://nukketarina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  24. ChikaLove: Hehee, kiitos! :3
    Nina: Hih, kiitti^^
    Kycoko: Voi kiitos Kycokoseni. ;3 Epäilyttää kyllä vähän, kun sun mieliala on niin surkea aina kun tuut tänne blogiin.... O______o
    Melli: Hui, kiiitos! Ja sun pääs lyö muka tyhjää? :D Ei kyllä siltä näytä! ♥ Jaja siis kiitos tosi paljon! n____n

    VastaaPoista
  25. Iihana tarinainen, uuu, kyllä tästä vielä jotain kehkeytyy..~ >8D Mutta siis joo, ihania palluraisia ovat molemmat ja kuvien laatu taas sitä parasta~ ^w^

    VastaaPoista
  26. Ihana tarina! Travon 8)

    VastaaPoista
  27. Voih! Ihana tarinainen. Ilman Amandan kaatumista tuota kaikkea ei ehkä olisi tapahtunut :3

    VastaaPoista
  28. Iih! Taas niin ihana kuvatarina! Se oli hyvä kohta, kun Amanda kaatui^^'
    Sun kuvatarinat on niin BEST

    VastaaPoista
  29. Iih! Taas niin ihana kuvatarina! Se oli hyvä kohta, kun Amanda kaatui^^'
    Sun kuvatarinat on niin BEST

    VastaaPoista