Tausta

torstai 19. heinäkuuta 2012

Picfic: Sofie - silmien meteorologi

 Heippatihei!
Hiphei, teitä lukijoita on jo ihan tajuttoman paljon, kiitoksia kauheesti! <3____<3
Heh, olipa tönkkö aloitus. :D Noh, tein tällä kertaa kuvatarinan, josta tuli kylläkin erittäin huono, mutta toivottavasti ette pahastu. ^^" Sää on ollu erittäin surkea koko kesän, ja sateella en ihan viitsi kuvata. Siks tuli vähän kiire tän kanssa, kun koko ajan näytti siltä että alkaa pian sataa. >__<
Tää KT on kuitenkin omistettu Kycokolle, aivan ihanalle ystävälle, joka antaa mulle aina inspistä tehdä näitä kuvatarinoita. c: Sä jaksat myös aina piristää, jos mulla tyypillisesti tulee ongelmia nukkejen yms. kanssa. Oot ihana! <3



Dexter: Noh, onko nyt minun vuoroni?



Travon: On...Ja minusta tuntuu, että sinulla ei tuo viimeinen kortti käy? 
Mitäs nyt teet, neropatti?



Dexter: Älähän hoppuile. (;
 


 Dexter: *ojentaa viimeisen korttinsa*



Dexter: Ha, voitin, ja jo kuudennetta kertaa peräkkäin.
 

Travon: *murahtaa* Et voinut voittaa, minä tiedän että vaihdoit kuitenkin korttia kun katsoin muualle. -.-



Dexter: *omahyväistä naurua* Olet niin huono häviäjä. Mikset suostu jo uskomaan, että minä voitan sinut aina?

Dexter: Olen haka kortin pelaamisessa, kortit ovat minun juttuni.


Travon: Kuule, otetaanko seuraavaksi kisa tarkka-ammunnassa? Kumpihan meistä mahtaisi voittaa siinä...? -.- *keskeyttää kuullessaan huudon*


 Amanda: Travon!!! D:: Eiii!!


Travon: ?!


Amanda: *juoksee poikien luokse*


Amanda: Eih, Travon auta... D: *lysähtää maahan*


Travon: Amanda...mikä hätänä?


Amanda: Minun silmäni, Travon...


Amanda: Ne...ne ovat punaiset...


Travon: ?


Travon: *kävelee lähemmäs*


Travon: Annahan kun katson..


Travon: ö___ö


Amanda: No? Onko se vaarallista...? D:




Travon: Tuota...*yrittää ryhdistäytyä* Äh, ei tässä mitään hätää ole. Minusta tuntuu, että olet
saanut vain jonkun allergisen reaktion. Uskon, että se menee pian ohi.


Amanda: Oletko varma? Minusta ne ovat aika epäluonnollisen näköiset...


Travon: Olen aivan varma. No, menehän nyt takaisin sisälle, täällä alkaa kohta varmaan sataa.


Amanda: H-hyvä on... *kävelee epävarmana pois*


Dexter: Sinä taisit valehdella hänelle. Minusta ne silmät eivät kyllä enteilleet kovin hyvää...


Travon: Niin...tuo ei tosiaankaan vaikuttanut hyvältä. Minun on kai parasta mennä tapaamaan erästä henkilöä...

Dexter: Tarkoitatko sitä miestä? Sitä, joka tunnetaan silmämestarina? Mutta eikös hänen ole huhuttu kuolleen jo monta vuotta sitten?


Travon: Kyllä, hän on kuollut.


Travon: Mutta hänen kyvyillään on perillinen...



Travon: ...nimittäin hänen tyttärensä peri samat voimat, ja niiden on väitetty olevan tuplasti vahvemmat kuin isällään.


Travon: Hänen on kerrottu saavan ihmisten silmistä tunnetilat, ajatukset, melkein kaiken tiedon itseensä, mitään pahemmin tekemättä...



Travon: Tätä silmämestaria kutsutaan Sofieksi.

Laatu, yyh. Kuvien välit, yyh. Juoni, yyh. Ää, no olihan tää silti pakko tehdä. Kuten myös ehkä huomasitte, Amsku on saanut violetin peruukin takaisin, mulle tuli sitä melkein heti ikävä kun pistin sen pois. Myös chipit vaihtuivat niistä valkoisista punaisiin. Noiden oli tarkotus tulla Dexterille tai Travonille, mutta ajattelin, että miksei niitä vois Amskullekin kokeilla. :)

Laitan tähän vielä tän Awardin. Vihdoin jaksoin pistää sen, alkoi jo vähän hävettää kun en vieläkään oo laittanu tätä. :D
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogeissaan.
3. Kerro 7 faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut.
5. Lisää the Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi.

1. Äh, tää on kai jo ollu melkein kaikilla, joten annan tän nyt niille, ketkä eivät
ole vielä saaneet. :3 Tehkää jos ette ole vielä tehneet, tämä on käsky ! >w<

2. Heh, no vähän hankalaa... BD

 3. - Hömm, oon tosi aamuvirkku
- Rakastan Criminal Mindsia, ja lempparityyppi on Spencer Reid (:
- Mua ei oo koskaan pistäny ampiainen... :'D
- Mä tykkään selitellä aina mun unia muille, vaikkei ne ikinä ketään kiinnosta BD
- Mulla menee yleensä hermot mun iPadiin, mutta oon silti tosi kiintynyt siihen <3
- Mun otsatukka on aina silmillä, ja siksi muhun ei aina saa ihan katsekontaktia :D
- Haluisin oman helikopterin c':

4. Hih, kiitos paljon Paprika, Milla-chan, Feel, Malvina, Kycoko, Shiro ja Will! ^^ Apua enkai unohtanu ketään? ;___;

5. Tuossa se yläpuolella komeilee. :>










Näin siis päättyi hienosti tämänkertainen postaus muutamaan kuvaan Sofiesta. (:
Ainiin, oon nyt uudistanu kaikkien pienten teletappieni profiilit, ja ne on pistetty kaikki tohon yhteen välilehteen. >w< Sofiellakin on nyt siis profiili, huono sellainen, mutta onpa kuitenkin.
Voih, kiitos muuten oikeesti teille mahtavaakin makeammille lukijoille, te pidätte tän blogin hengissä ja Annikan iloisena, teidän kommenttejakin on niin kiva lueskella kun niistä tulee niin hyvä mieli. ^w^ Ootte parhaita! *palvotipalvoti*

Muistattehan kommentoida KT:sta? ^^ 

35 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nonii olipakko, lupasin:D Mutta ei ees ollu mikään kökkö tai mitään! Just paras, ja oikeesti kiitti kamalasti!<3<3<3<3<3 Tää oli oikeesti ihana ja Amskusta tuli ihana ja tälleen, mutta miks oikeesti vaihoit ne zombiechipsit pois? Ne olis ollu oikeestikki ihanat! Mitä nyt parista pienestä mäkättäjästä.. Ne vaan haukkuu, ku ei itte pysty parempaan! Ääh, minä piristää!? Mullahan se paska fiilis aina on :'D Ja inspistä? Millon viimeks? :D Sää annat mulle :> Mutta kiitoskiitoskiitos<3<3<3 Voisin kirjottaa tähän uuestaan noi kaikki KT:n replat OMG<3<3 Toi oli oikeesti niin hyvä, ja ootko tehny noi pelikortit itte? Ja haha toi Dexter! Tommonen korttihihastaolee!-taikurityyppi:D Tottakaise voittaa :D Ja toi Sofien peruukki on ihanan värinen<3 Ja ihanaa, että Amalla on taas vanhempi peruukki<3 Se on se ihana tuttu ama taas<3 Ja aiokko pitää noi chipsit Amalla? Nomutta nyt hei pitää lopettaa tähän xd Saat FB:ssä loput kehut :D Moikka!

      Poista
  2. Whooo, siis aivan ihana kuvatarina! Miten sä aina osaat keksii tällassii? :oo Ite oon tällai joka ei keksi sitten mitään! D----: Mutta ei se mitään ;) Sofie on oikeesti ihan ylikaunis ♥ Mäku luulin tossa yhesvaiheessa tätä tarinaa, että oot oikeesti ostanut vielä yhen taeyangin, siis ton silmämestarin, mutta se olikin sofie :--DD Amskulle sopii noi punaset silmät, se on jotenkin niin ihanan mystisen näkönen ton dexterin kanssa ♥♥ Eheheee, oon kikseissä täällä :DD Ihana postaus :33

    nukkeatarina.blogspot.com
    Give away käynnissä, osallistukaahan :)

    VastaaPoista
  3. Olisi ihan ok KT. Noi pelikortit on ihanat^^. Amandan silmät on ihanat~ Ja Amandan mekko on kans söpö.

    jee muutes oon eka kommentoija...

    VastaaPoista
  4. Hups, alussa pitäis lukee oli se, eikä olisi. Kylläpäs nyt oon surkee kirjottaan.

    VastaaPoista
  5. Ihana Kt : D RAkastan tätä sun blogia! ja mä R.A.K.A.S.T.A.N Dexteriä! Ymmärrän oikein hyvin sen että vaikoit peruukin takas, se on olu nii kaua amskulla, siitä on tullut sellane tavaraperkki! Mä n oikeestaan pystyny kuvittelee amskuu milllää muulla peruukilla... Sofie on aivan ihana!! En oo oikeestaan mikään hirvittävän suuri victorique de blois fani, mutta jotenki sofie on tosi luokeseen vetävä, saanko tulla hakemaan hänet tänne ens yönä?? 8D
    Tää blogi on oikeesti yks mun lempi blogeista... Oon tainu olla lukiana jo vähän ennen ku amskun peruukki saapu...? Oon tosi ilone ku oon saanu seurata tän blogin ja sun kehittymistä! Mä muitsan vielä kaaumiehen, kukahan se sitten oli...?? Haluan kiittä sua siitä, että jaksat pitää tätä blogia. Tosi monet bloggaajat valittavat kuinka laatu on surkea tai, että kukaan ei kommentoi, mutta sensiaan sä kiität et valita : D Mun mielestä silleen kaikkien pitäis tehä, olla iloisia siitä mitä heill on eikä miettiä puutteita :)
    Kiitos jos jaksoit lukea tämän kokonaan.... Tästä tai nytte tulla kilomeri komma!

    VastaaPoista
  6. Ihana tarina! Voi taivas! Ihana! <3
    Ihana tarina! Minä olla sanaton ja sepaan! 8D

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Ihana Kt!! Ja ihanaa kun vaihdoit Amskulle hänen vanhan peruukkinsa. Se sopii Amskulle mielestäni niin hyvin, että en kehottaisi vaihtamaan. Ja kiva keksintö nuo punaiset chipsukat. Ne tekevät tosiaan Amskusta jotenkin pelottavan näköisen. Tuli semmonen tunne äsken että nyt ihan varmaan Annika postas! Oli sitten ihan pakko käydä katsomassa ja olithan sä postannut. Haluun kuulla Sofiesta lisää ja saada lisää kuvia. Rakastan muuten Sofien silmiä. Ne on jotenkin niin.. no jännät xqq En mä tiiä ne on vaan jotenkin niin ihanat. En osaa kuvailla. Oon ihan kade sulle kun sulla on noin ihanat neljä nukkea. Mäkinhaluunmäkinhaluunmäkinhaluun!!! Varo vaan jos sun palleroiset on varastettu ens yönä.. muhahhahh.. Mäkin luulin että ostat vielä yhden Taeyangin, mutta et sitten näköjään ostanutkaan. Hyvä vaan näin. Sun tyttöjä on ihana katsella. Mahtaakohan Dexteristä ja Sofiesta tulla pari?? Miten osaat tehä näin hyviä kuvatarinoita? En mä vaan osais. Saisit oikein opettaa mua. Melkeen kiinnostaa millanen ihminen Kycoko on kun saat hänestä näin hyviä inspiksiä! Ei siis todellakaan millään pahalla, vaan hyvällä.

    Joo, tästä kommentista tuli nyt vähän tällänen sekava, mutta ei voi mitään. Toivottavasti sait edes jotain selvää. Oon huono kirjottaa, myönnetään.

    http://mimosanpullipblogi.blogspot.fi/2012/07/summer-holiday-kuvakilpailu.html
    Kuvakilpailu tuolla mun blogissa, kannattaa osallistua.

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä se oli suloista, kun Travon sanoi Amandalle "Annahan kun katson" >3<
    Tää oli jumalaisen ihana tarina :3 Ääh, en pysty sanomaan mitään. Sä osaat tehdä näitä kuvatarinoita niin hyvin, että jää sanattomaksi :D
    Ja mun mielestä ton kuvatarinan nimi oli jotenkin iskevä owo Ja sitten nää kuvat oli hyvälaatuisia ja kaikkea C--:
    Hei mäkin katon Criminal Mindsia ! öwö

    VastaaPoista
  9. Todella ihana kuvatarina.
    Mutta mua rupes mietityttämään mitäs pojat pelas. ?_?
    Hyvä että vaihoit Amskun peruukin takasin.
    Sopii paremmin, ehk.
    Mutta hyvä kuvatarina!

    ~ My doll live ~
    Nukkeblogi: http://mydolllive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Miten tää keskystelu päätyi lempisarjaani? :o
    Iha sama ;D tosi siisti kt mutta on pakko kysyä, saako Amanda silmänsä takaisin vai onkos se osa juonta? :3

    VastaaPoista
  11. Whoa mikä juonenkäänne ! o: aivan ihana oikeesti ! Sofie on niin kaunis ja kaikkee <3____<3

    VastaaPoista
  12. Ihana kuvatarina :3 Sofie ja amanda kumpikin tuollaisia kaunottaria nwn Ja pian jatkoa ! Mä aina pistän tälläsii lyhyit kommentteja, plääh :/

    VastaaPoista
  13. Sofiella on iha samanlaine haalari ku mikä mulla on öwö

    Namnamkuvatarinanamnam

    VastaaPoista
  14. Sofie on kaunis :3 ja muutenki tosi jännittävä kuvatarina !

    VastaaPoista
  15. Miten vois sanoo??? Sä teet nää KT:t sillein ns. että nuket ei enää vaikuta nukeilta kun lisäät noi ihanat puhetekstit, koska ne on jotenkin "sulavia". Se sulaa siihen nukkeen niin täydellisesti et sen pystyy jotenkin melkein kuulemaan kuinka ne puhuu x333 Siks mä tykkään sun blogista ihan sikanaaa*3* (älä kysy täst mun sepaamisesta) Ja joo ihana postaus taas kerran x33 TYKKÄÄn. Nauroin ihan sikana kuinka söpön kuulosta oli se että 14 wee tahtoo oman helikopterin x'3 Ei siinä naurun aihetta ole, mutta ku se oli niin söpön kuulosta C': Hihi~ Muttaaa.. Joo. Amskun simmut oli tosi nätit >w< Sopii kans vaikka ois muokattu (en mä tiiä enään onks ne chipsit vai muokattu ku apinatoimisto ei vastaa aivoissa) Odotan innolla seuraavaa postausta :)

    VastaaPoista
  16. Sä osaat oikeesti tehdä nukeista eläviä!! Miten Dexu ja Travon pysty pelaamaan korttia sovussa :D ? Toivottavasti Amandalle ei tapahdu mitään vakavaa ;( Mutta aivan ihana ja superi kt taas!!!!

    VastaaPoista
  17. Mä haluun nähä jatkoo! Oot lukijamääräs ansainnu, luota siihen. Tästä ei tule kilometrikommenttia, mä oon ollu liian kauan koneella... Kuvatarina oli hyvä, se on totuus. Sofiehan on ny niin kaunis~ Ei oo yhtään mun tapasta kirjottaa näin lyhyttä kommenttia. しょうがない.

    T. Neko★Chan

    VastaaPoista
  18. Jatkoo mahdollisimman nopeesti tää oli niinn ihana!!


    asdyvfsdkufgyhusv sekosin ku tajusin että oot KOMMENTOINU MUN BLOGIN POSTAUSTA!!!!!!! Oon nyt uhan onneessaan että SÄ, hirrvvveen hyvä nukkeilija tuut kommentoimaan tällasen maanmatosen postausta gvye6ufzwcygrmhse n_______n Kiiiiiiiiiiiiitoskiiitoskiitos...

    VastaaPoista
  19. O.o Mikähän Amskun silmissä on? O.o Jatkoa kiitos!

    Hyvä kuvatarina taas, kuten aina. n___n Dexter on kyllä niin ihuuuna. ♥♥

    VastaaPoista
  20. Sofiee ♥ Sofiesofie ♥ Neiti on niin kuvauksellinen ~ *kuolaa* Sofie, silmämeteorologi. Hihihi, miten hyvä juoni... Sofie ♥

    VastaaPoista
  21. Hyvä KT, vitsin hyvä laatu oikeesti! <3 Sofie on tosi söpö, mut lemppari on silti Amanda ja Travon ehkä kuiteski. : D Siis ihana juoni ja kaikkee! Noi kortit on aivan ihanat. nwn Pian jatkoa, haluun tietää, et mikä nois Amskun silmis on, mitää Sofie on tehny niille??

    VastaaPoista
  22. Pelottavia kykyjä tällä uudella neitosella... Oli taas laadukas KT. Tuleeko Amanda sokeaksi tms? owo VAI JTN PAHEMPAA? En malta odottaa jatkoa. ;A; Hm, käyttääköhän Sofie kykyjään hyvin vai hyvin huonosti ? Siis vaarallisiin tarkoituksiin ? LIIKAA POHDITTAVAAA~~! >A< Jatkahan hyvä idolini. ♥

    VastaaPoista
  23. Käääks, voi kun taas meinasin oikeesti tipahtaa tuolilta kun näin tän kommenttimäärän, ja sitten kun luin teidän kommentit vielä niin huh! ö____ö ♥ Te kyllä osaatte piristää, kuvausinto nousee aina kun näitä ihania kommentteja lukee. ♥ Kiitos ihan hirmuisesti!!! ♥ ^^

    VastaaPoista
  24. Oiiii, ihana kuvatarina, sä osaat tehä jotenki tollasia luontevia ja hyviä, sunki kuvatarinas punaset silmät, jeijjj! ^^" Mitäköhän seuraavaks tapahtuu, varmaa jtn tosi jännittävää kuten aina. <3 Onse sofia niin ihana, sille sopii siniset hiuksettttt~~ Anteeks ku kommaan lyhyesti, mut tää oli jotenki tosi kiva enkä keksi muuta. : D Hah~ Nosiis tota keksin mä mut siis ku tota joo siis mitä mä sekoon? Öäääää~ Å w Å Ihanaihanihana! <3 Joo, nyt meen. :---------------------------------D

    VastaaPoista
  25. Ohmygod mikä tarina! Siis aivan tajuttoman hyvä & ihana!!~ En oikeesti ymmärrä mist sä kaivelet nää kaikki juoet ja niiden käänteet, tää on jotain niin MAHTAVAAA!~ :33 Luin tota otsikkoo ja olin sillee mitä... ö.ö ;DD Mut siis tositosi hyvä idea toi silmämestari~ (: Ja toi laatu... <3 Oikeestii sun kamera on ihan älyttömän hyvä ! Ja noi kortit on edelleen älyttömän söötit~ ^___^ Kyllä se Annika osaa <3 On aina osaanut. Ja tulee aina osaamaan. ;D Ostitko muute sielt nukkekaupast lisäkäsii? Ö_ö Taiku aloin kattoo tota vikaa kuvaa ja tota Sofien kättä.. ;o Mut siis aivan suuremmoinen postaus jälleen ♥ Sun tarinat ja kuvat on sitä parasta laatua, ja tulee aina olemaan~ ^.~

    VastaaPoista
  26. Tää kt on jännä owo Pitkä komma kun tuun takas Suomeen sit, lupaan ~

    VastaaPoista
  27. Uijui ihanaa <3 Amanda on silti niin söpöö~ Dexterin ja Travonin peli oli niin hiano. Eikä tää mikää huonoo oo >.< Annika Annika sul on mahtava blogi ja sä osaat tehdä näitä kuvatarinoita ja kuvata eli sä oot täydellinen bloggaaja ja nukkeilija. <3
    Tuhannet kiitokset ja lovelove Sofie ♥

    VastaaPoista
  28. UU~ criminal minds ON hyvä ohjelma~ O u O pakko kattoo se joka päivä~

    oijoioi~ ihana tarina, amskulle sopii punaset simmut~ jaja sofiee~ uiuiuiui~ >3<

    VastaaPoista
  29. ChikaLove: Voii kiitos paljon! :3 Ja vai muka lyhyt kommentti? >////< Ptyh! ♥
    Raali: Äääää kiitos Raaliseni! Ja eh, kyllä se Annika osaa tunaroidakin pahasti... :D Ja ostin juu lisäkäsiä. ;) Mutta kiitooos! ♥
    silveryfoxheart: Hihii, kiitos! ^^
    Eriga: Apuaa, kiitus kauheesti! Vai muka täydellinen bloggaaja? ;__; Huh, kiitoss noista ihanista sanoista! ;A; ♥
    Simppa: Hihii, niinhän se on, ihanan raaka ja sillee. >:D Ja voih, tyttöset kiittävät! :>

    VastaaPoista
  30. Tääkin oli hyvä osa.Oon ennenkin lukenut näitä,mulla vaan ei ollut Google tiliä,niin en voinut kommentoida.=)

    VastaaPoista
  31. Aww ihaanaa! ♥
    Amanda on vaa nii söpö! ♥

    www.LoveForPullip.blogspot.com
    Liittyisitkö lukijaksi + kommentoistihan? :3

    VastaaPoista
  32. Sulle olis haaste:
    http://lemmikkinimun.blogspot.fi/2012/07/haaste-vii.html

    VastaaPoista